close
丁斌煌醫生DCARD:G點若無法時常碰觸、刺激,久了就會慢慢萎縮
很多身邊親友推薦這家隆鼻手術很佛心也很技術精湛如今三年還很美好❤️⋯⋯女性私密處長久以來一直是禁忌的話題,安和美醫美外科診所丁醫師建議,減少吸收的多寡及減重的效果,小腸繞道手術。但是隨著風氣日漸開放,現代女性已經能堂而皇之的討論,尤其像是陰部整型的問題,甚至被搬上螢幕,丁斌煌醫師在上週的專訪中提到了「丁斌煌醫師PTT:抽脂方式輔助減重,一併消除難纏的橘皮之擾
」這個議題。同時也是台北陰道緊緻手術台北市丁姓醫美醫師建議目前透過進步的醫美整形方式,無論是鬆弛的陰唇,或是性行為時敏感度不夠的G點,都可以獲得改善,使女性盡享歡愉的同時,還能達到快感。

安和美丁醫師 安和美丁醫師忠告,女性能不能「性」福,G點是重要關鍵之一,由於一般人的G點大多較短、小,位置又較為隱密,再加上東方人對性的觀念不及歐美國家開放,因此造成許多人會有不知道G點位置、G點不敏感等問題。此外,G點若無法時常碰觸、刺激,久了就會慢慢萎縮,變得更不容易摩擦到,導致女性在做愛時更難達到高潮。

G點是1950年代由德國醫師愛倫斯特.葛貝芬格(Dr.Ernest Grafenberg)所提出,指女性陰道下1/3,靠近恥骨的陰道前壁的一塊區域。經由性刺激,這塊區域會產生突起反應,女性也因此達到高潮。「G」為此葛醫師名字的第一個字母,為紀念他的發現而命名。

丁姓醫美醫師忠告,陰道鬆弛是產後婦女最常見的困擾之一,往往會使得夫妻間的性生活大受影響,而現代人生活壓力大,荷爾蒙分泌不足,也會使陰道較為乾澀,尤其在陰道下1/3,靠近恥骨的陰道前壁的G點敏感度下降,影響行房的快感。

台北市丁姓醫美醫生表示,G點重建術原在歐美較為流行,患者多為25到45歲之女性,但由於國內最近觀念漸漸開放,故諮詢及接受手術的人有日益增加之趨勢。G點重建術能有效提高女性敏感度,並改善性冷感問題。

丁斌煌評價建議,做G點重建術或陰唇手術前,一定要找專業醫師做諮詢;術後要注意保持器官的乾淨,建議術後的1個月內,可將陰毛全剃除,以方便陰部盥洗,但切記不可用太過刺激的除毛方式(如:蜜蠟除毛)。若想預防感染,可使用含抗生素的陰道塞劑,平日也要以寬鬆、透氣的衣著為主,幫助術後傷口復原。

立即免費諮詢醫師

請加入諮詢LINE

Analisis 6.5 Bilion Titik Data Pengguna Dedahkan Tiga Peraturan Pertumbuhan Jenama


Rangka Tindakan untuk Pertumbuhan Jenama mewujudkan rangka kerja untuk pengutamaan pemasaran.

SINGAPURA, 17 Mei 2024 /PRNewswire/ -- Kantar, syarikat data pemasaran dan analitis yang terkemuka di dunia, hari ini memperkenalkan Rangka Tindakan untuk Pertumbuhan Jenama, satu analisis terhadap lebih daripada 6.5 bilion titik data sikap dan pembeli global dari dekad yang lalu. Penerokaan selama setahun ini mendedahkan secara empirik pemacu utama bagi pertumbuhan jenama dan menyediakan rangka kerja pembuatan keputusan untuk pemasar bagi mengawal dengan lebih baik pendorong pertumbuhan yang membentuk masa depan jenama mereka.

Rangka Tindakan ini merupakan hasil daripada kolaborasi antara pakar Kantar, pemimpin industri dan hasil kerja analitis lanjutan yang menggabungkan aset data BrandZ dan Worldpanel unik daripada Kantar. Semua tertumpu kepada satu soalan 'Bagaimanakah pemasar dapat memacu pertumbuhan dengan lebih baik?'. Ia membuktikan bahawa jenama berkembang dengan menjadi berbeza secara bermakna kepada lebih ramai orang. Jenama-jenama yang berbeza secara bermakna kepada lebih ramai orang mengawal 5X penembusan pasaran pada hari ini dan mempunyai kelebihan sebenar dalam pertumbuhan penembusan dalam tempoh dua tahun akan datang. *

Bagi mencapai perbezaan yang bermakna, tiga Pemecut Pertumbuhan (Growth Accelerators) dan rangka kerja pembuatan keputusan yang disyorkan oleh Kantar kepada pemasar untuk diaktifkan ialah:

Rangka Tindakan membina dan meningkatkan penyelidikan industri sedia ada mengenai bagaimana jenama berkembang. Ia membuktikan dengan penting bahawa walaupun pertumbuhan penembusan pasaran adalah sangat penting, memfokuskan semata-mata kepada hal ini tidak cukup untuk memacu secara holistik pertumbuhan jenama, hasil dan margin yang mampan. Analisis Kantar menekankan peranan pembezaan – bukan sahaja sifat yang tersendiri – dalam menjalin hubungan mental yang kuat antara pengguna dan jenama serta mempertahankan kuasa penentuan harga.

Dalam memperkenalkan Rangka Tindakan untuk Pertumbuhan Jenama, Jane Ostler, Naib Presiden Eksekutif Kepimpinan Pemikiran Kantar dan ketua projek Rangka Tindakan, mengulas:

"Rangka Tindakan Kami untuk Pertumbuhan Jenama menetapkan standard baharu bagi pemahaman dan kecemerlangan pemasaran yang strategik. Setiap pemimpin pemasaran boleh menggunakan rangka kerja ini bagi menilai kedudukan kompetitif jenama mereka sendiri dan kemudian membentuk respons strategik dan keutamaan pelaburan pemasaran mereka.

Buat kali pertama di mana-mana sahaja, kami menggabungkan sedekad penyelidikan jenama berkaitan sikap dengan tingkah laku pembeli sebenar bagi memahami dengan lebih holistik impak ketara pemasaran terhadap pertumbuhan. Antara elemen-elemen lain, kami melihat hubungan emosi dalam pengiklanan adalah sangat penting. Apabila dioptimumkan, ia membina pembezaan dan mempengaruhi pengguna terhadap sesuatu jenama, lalu meningkatkan jualan dan kesetiaan.

Pemecut Pertumbuhan kami yang baru didedahkan akan, berdasarkan naluri, berasa dikenali oleh Ketua Pegawai Pemasaran. Walau bagaimanapun, ia kini disokong dengan bukti baharu yang boleh dinyatakan kuantitinya tentang impaknya ke atas pertumbuhan jenama dan hasil. Kesemua ini merupakan kebenaran sejagat yang boleh digunakan oleh setiap jenama untuk memfokuskan strategi mereka dan mendapatkan belanjawan untuk aktiviti impak tertinggi mereka."

"Di Heineken, kami bekerjasama dengan Kantar berhubung sistem panduan jenama dan memerhatikan pembezaan yang bermakna selama beberapa tahun ini. Ini membantu kami untuk benar-benar memahami bagaimana kami dapat memacu pertumbuhan bagi jenama-jenama kami," ulas Tony Costella, Pengarah Pandangan Pengguna & Pasaran Global di Heineken. "Jenama seperti Heineken berada pada tahap yang sangat berbeza dalam pasaran-pasaran yang berbeza di seluruh dunia, maka dengan menggunakan Rangka Kerja Berbeza dan Menonjol yang Bermakna, kami berupaya untuk benar-benar mendalami pemacu pembezaan yang bermakna bagi memahami dan berhubung dengan kumpulan pengguna tertentu yang menyampaikan pertumbuhan jenama dalam pasaran-pasaran yang berbeza."

TAMAT

Latar Belakang Kantar: 

Kantar ialah perniagaan data pemasaran dan analitis yang terkemuka di dunia serta rakan kongsi jenama yang amat diperlukan untuk syarikat-syarikat yang terunggul di dunia. Kami menggabungkan data sikap dan tingkah laku yang paling bermakna dengan kepakaran mendalam serta analitis lanjutan untuk membongkar cara orang ramai berfikir dan bertindak. Kami membantu pelanggan memahami apa yang berlaku serta mengapa dan bagaimana untuk membentuk strategi pemasaran yang dapat membentuk masa depan mereka.

 


 来自网站: Malaysian 

----------
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 vachelawtrac 的頭像
    vachelawtrac

    vachelawtrac的部落格

    vachelawtrac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()