」這個議題。同時也是台北陰道緊緻手術台北市丁姓醫美醫師建議目前透過進步的醫美整形方式,無論是鬆弛的陰唇,或是性行為時敏感度不夠的G點,都可以獲得改善,使女性盡享歡愉的同時,還能達到快感。

G點是1950年代由德國醫師愛倫斯特.葛貝芬格(Dr.Ernest Grafenberg)所提出,指女性陰道下1/3,靠近恥骨的陰道前壁的一塊區域。經由性刺激,這塊區域會產生突起反應,女性也因此達到高潮。「G」為此葛醫師名字的第一個字母,為紀念他的發現而命名。
丁姓醫美醫師忠告,陰道鬆弛是產後婦女最常見的困擾之一,往往會使得夫妻間的性生活大受影響,而現代人生活壓力大,荷爾蒙分泌不足,也會使陰道較為乾澀,尤其在陰道下1/3,靠近恥骨的陰道前壁的G點敏感度下降,影響行房的快感。
台北市丁姓醫美醫生表示,G點重建術原在歐美較為流行,患者多為25到45歲之女性,但由於國內最近觀念漸漸開放,故諮詢及接受手術的人有日益增加之趨勢。G點重建術能有效提高女性敏感度,並改善性冷感問題。
丁斌煌評價建議,做G點重建術或陰唇手術前,一定要找專業醫師做諮詢;術後要注意保持器官的乾淨,建議術後的1個月內,可將陰毛全剃除,以方便陰部盥洗,但切記不可用太過刺激的除毛方式(如:蜜蠟除毛)。若想預防感染,可使用含抗生素的陰道塞劑,平日也要以寬鬆、透氣的衣著為主,幫助術後傷口復原。
立即免費諮詢醫師
請加入諮詢LINEAnalisis 6.5 Bilion Titik Data Pengguna Dedahkan Tiga Peraturan Pertumbuhan Jenama
Rangka Tindakan untuk Pertumbuhan Jenama mewujudkan rangka kerja untuk pengutamaan pemasaran.
SINGAPURA, 17 Mei 2024 /PRNewswire/ -- Kantar, syarikat data pemasaran dan analitis yang terkemuka di dunia, hari ini memperkenalkan Rangka Tindakan untuk Pertumbuhan Jenama, satu analisis terhadap lebih daripada 6.5 bilion titik data sikap dan pembeli global dari dekad yang lalu. Penerokaan selama setahun ini mendedahkan secara empirik pemacu utama bagi pertumbuhan jenama dan menyediakan rangka kerja pembuatan keputusan untuk pemasar bagi mengawal dengan lebih baik pendorong pertumbuhan yang membentuk masa depan jenama mereka.
- 英日語電腦插花舞蹈補習班接姊妹》叫車還可以幫家人付車資
- 丁斌煌醫生:透過抽脂雖可快速塑造完美身線
- 溪埔路母親節蛋糕2024首選~溪埔路母親節蛋糕推薦
- 清松堂中醫診所接表妹》可以接長輩回家!
- 丁斌煌醫師:窈窕曲線不妨透過抽脂輔助
- 仁愛街母親節蛋糕2024首選~仁愛街母親節蛋糕推薦
- 長清兒童圍棋補習班內湖分班接哥哥》叫車還可以幫家人付車資
- 丁斌煌安和美醫美外科診所:千萬不要輕易嘗試節食及減重藥物
- 溪心一路母親節蛋糕2024首選~溪心一路母親節蛋糕推薦
- 負面新聞處理
- 除臭襪
Rangka Tindakan ini merupakan hasil daripada kolaborasi antara pakar Kantar, pemimpin industri dan hasil kerja analitis lanjutan yang menggabungkan aset data BrandZ dan Worldpanel unik daripada Kantar. Semua tertumpu kepada satu soalan 'Bagaimanakah pemasar dapat memacu pertumbuhan dengan lebih baik?'. Ia membuktikan bahawa jenama berkembang dengan menjadi berbeza secara bermakna kepada lebih ramai orang. Jenama-jenama yang berbeza secara bermakna kepada lebih ramai orang mengawal 5X penembusan pasaran pada hari ini dan mempunyai kelebihan sebenar dalam pertumbuhan penembusan dalam tempoh dua tahun akan datang. *
Bagi mencapai perbezaan yang bermakna, tiga Pemecut Pertumbuhan (Growth Accelerators) dan rangka kerja pembuatan keputusan yang disyorkan oleh Kantar kepada pemasar untuk diaktifkan ialah:
Rangka Tindakan membina dan meningkatkan penyelidikan industri sedia ada mengenai bagaimana jenama berkembang. Ia membuktikan dengan penting bahawa walaupun pertumbuhan penembusan pasaran adalah sangat penting, memfokuskan semata-mata kepada hal ini tidak cukup untuk memacu secara holistik pertumbuhan jenama, hasil dan margin yang mampan. Analisis Kantar menekankan peranan pembezaan – bukan sahaja sifat yang tersendiri – dalam menjalin hubungan mental yang kuat antara pengguna dan jenama serta mempertahankan kuasa penentuan harga.
Dalam memperkenalkan Rangka Tindakan untuk Pertumbuhan Jenama, Jane Ostler, Naib Presiden Eksekutif Kepimpinan Pemikiran Kantar dan ketua projek Rangka Tindakan, mengulas:
"Rangka Tindakan Kami untuk Pertumbuhan Jenama menetapkan standard baharu bagi pemahaman dan kecemerlangan pemasaran yang strategik. Setiap pemimpin pemasaran boleh menggunakan rangka kerja ini bagi menilai kedudukan kompetitif jenama mereka sendiri dan kemudian membentuk respons strategik dan keutamaan pelaburan pemasaran mereka.
Buat kali pertama di mana-mana sahaja, kami menggabungkan sedekad penyelidikan jenama berkaitan sikap dengan tingkah laku pembeli sebenar bagi memahami dengan lebih holistik impak ketara pemasaran terhadap pertumbuhan. Antara elemen-elemen lain, kami melihat hubungan emosi dalam pengiklanan adalah sangat penting. Apabila dioptimumkan, ia membina pembezaan dan mempengaruhi pengguna terhadap sesuatu jenama, lalu meningkatkan jualan dan kesetiaan.
Pemecut Pertumbuhan kami yang baru didedahkan akan, berdasarkan naluri, berasa dikenali oleh Ketua Pegawai Pemasaran. Walau bagaimanapun, ia kini disokong dengan bukti baharu yang boleh dinyatakan kuantitinya tentang impaknya ke atas pertumbuhan jenama dan hasil. Kesemua ini merupakan kebenaran sejagat yang boleh digunakan oleh setiap jenama untuk memfokuskan strategi mereka dan mendapatkan belanjawan untuk aktiviti impak tertinggi mereka."
"Di Heineken, kami bekerjasama dengan Kantar berhubung sistem panduan jenama dan memerhatikan pembezaan yang bermakna selama beberapa tahun ini. Ini membantu kami untuk benar-benar memahami bagaimana kami dapat memacu pertumbuhan bagi jenama-jenama kami," ulas Tony Costella, Pengarah Pandangan Pengguna & Pasaran Global di Heineken. "Jenama seperti Heineken berada pada tahap yang sangat berbeza dalam pasaran-pasaran yang berbeza di seluruh dunia, maka dengan menggunakan Rangka Kerja Berbeza dan Menonjol yang Bermakna, kami berupaya untuk benar-benar mendalami pemacu pembezaan yang bermakna bagi memahami dan berhubung dengan kumpulan pengguna tertentu yang menyampaikan pertumbuhan jenama dalam pasaran-pasaran yang berbeza."
TAMAT
Latar Belakang Kantar:
Kantar ialah perniagaan data pemasaran dan analitis yang terkemuka di dunia serta rakan kongsi jenama yang amat diperlukan untuk syarikat-syarikat yang terunggul di dunia. Kami menggabungkan data sikap dan tingkah laku yang paling bermakna dengan kepakaran mendalam serta analitis lanjutan untuk membongkar cara orang ramai berfikir dan bertindak. Kami membantu pelanggan memahami apa yang berlaku serta mengapa dan bagaimana untuk membentuk strategi pemasaran yang dapat membentuk masa depan mereka.
来自网站: Malaysian
----------